Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена пути повышения качества организации обслуживания посетителей в ресторане «Georgian's». Задачи, которые решались в ходе исследования: – исследование нормативно-правовых основ организации обслуживания потребителей на предприятиях общественного питания в РФ; – рассмотрение особенности современных технологий организации обслуживания и предоставления услуг на предприятиях общественного питания; –анализ характеристики методов и форм обслуживания посетителей на предприятиях общественного питания; – проведение комплексного анализа качества обслуживания посетителей ресторана грузинской кухни «Georgian's»; – предложение мероприятия по совершенствованию обслуживания посетителей ресторана грузинской кухни «Georgian's». Работа проведена на базе ресторана «Georgian's», где собиралась значительная часть материала: основные сведения о ресторане, сведения о персонале, финансовая отчетность. В результате был проведен анализ экономических показателей ресторана, анализ эффективности организации обслуживания. При этом были предложены конкретные мероприятия, необходимые расходы и возможные результаты.
This work is devoted to ways to improve the quality of organization of customer service in the restaurant "Georgian's". Tasks that were solved during the study: – study of the legal framework for the organization of consumer services at public catering enterprises in the Russian Federation; – consideration of the features of modern technologies for the organization of service and the provision of services at catering enterprises; – analysis of the characteristics of methods and forms of customer service at catering enterprises; – Conducting a comprehensive analysis of the quality of service for visitors to the Georgian cuisine restaurant Georgian's; – proposal of an event to improve the service of visitors to the restaurant of Georgian cuisine “Georgian's”. The work was carried out on the basis of the Georgian's restaurant, where a significant part of the material was collected: basic information about the restaurant, information about the staff, financial statements. As a result, an analysis was made of the economic indicators of the restaurant, an analysis of the effectiveness of service organization. At the same time, specific measures were proposed, the necessary costs and possible results.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 29
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |