Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является ООО «Британские пекарни». Целью выпускной квалификационной работы является анализ организации обслуживания на предприятии ООО «Британские пекарни» для разработки мероприятия по ее совершенствованию. Исследования в рамках проекта были проведены методом анализа существующей на предприятии системы обслуживания и его финансового состояния, тестирования персонала, опроса посетителей, прогнозирования экономической эффективности разработанных мер. Были разработаны мероприятия по совершенствованию профессиональных навыков персонала, повышению их мотивации, обеспечению предприятия оборудованием, способным удовлетворить потребности целевой группы посетителей, внедрению современных эффективных видов рекламы. Проведенные исследования и предлагаемые мероприятия являются актуальными на 2019 год. На основе анализа эффективности прогнозируется рост клиентооборота, обеспечение удовлетворенности персонала и посетителей, увеличение конкурентоспособности предприятия. Реализация мер по совершенствованию организации обслуживания приведет к повышению прибыли компании.
The object of the study is OOO «British bakery». The purpose of the final qualifying work is to analyze the service organization at the OOO «British bakery» in order to develop measures of improving it. Project research was conducted by the method of analysis of the existing service system at the organization, its financial condition, personnel testing, visitors’ survey, predicting the economic efficiency of the developed measures. Measures were developed in order to improve the professional skills of staff, increase their motivation, provide the company with equipment that can meet the needs of the target group of visitors, the introduction of modern and effective types of advertising. The held studies and proposed activities are relevant for 2019. Based on the analysis of efficiency, the growth of customers is predicted, ensuring the satisfaction of staff and visitors, increasing the competitiveness of the organization. The implementation of measures of improving the service organization will lead to an increase in the company's profits.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 90
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |