Details

Title: Исследование методов повышения лояльности покупателей: выпускная квалификационная работа магистра: направление 38.04.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.04.02_26 «Маркетинговые коммуникации и рыночная аналитика»
Creators: Назарян Елизавета Арамовна
Scientific adviser: Климин Анастасий Игоревич
Other creators: Трыков Алексей Валерьевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2020
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: потребительская лояльность; методы измерения; розничная торговля; удовлетворенность клиентов; опрос; customer loyalty; measurement method; retail trade; customer satisfaction; research
LBC: 65.422.2
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Master
Speciality code (FGOS): 38.04.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Рецензия; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2020/vr/vr20-5960
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\11055

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе изучены теоретические аспекты понятия лояльность, выявлены формы лояльности и методы ее оценки; выполнена характеристика деятельности АО «ТД «Перекресток»; проведено измерение лояльности покупателей АО «ТД «Перекресток» и основных конкурентов компании.

This paper describes studied the theoretical aspects of the concept of loyalty, identified the forms of loyalty and methods of its assessment; carried out a characteristic of the activities of the «Perekrestok»; evaluation of the measuring the loyalty of customers and main competitors of the company; development of the and justification of the economically efficient use recommendations for managing customer loyalty.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 63
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics